ari ni aku balik kampung.. klantan.. tokwan aku masuk wad, tp doc xleh detect sakit ape, so ari ni dio discharge tokwan aku.. ari ahad ni kena masuk balik.. masa kat dalam wad, spupu aku la crite, tokwan aku selalu je tanya aku.. isk, ni yg xbleh ni, aku sedih, tp nak buat mcm mana dah tugas aku skg kena blaja n keje.. ni pun cuti 1 hari je.. aduh.. nasib².. aku membesar ngan dia, kira aku antara cucu dia yg dia syg (peraasan kot aku ni).. kebelakangan ni aku haru biru siket, byk benda aku nak cover, byk benda nak kena selasai, byk benda jugak aku nak capai, risau gak.. takut terlepas salah satu.. skg aku kena cari backup plan utk aku nyer future fund.. yer la.. aku keje gov, mana nak cukup.. pening².. aku jenis percaya pada rezeki.. InsyaAllah ada la tu jawapannya.. Anyways, skg aku da ada 'hajat'.. moga dibimbing olehNya hingga keakhir crita aku sbagai pelakon cerita kat wayang dunia ni.. dan harap tokwan sempat sembuh, aku nak belanja dia makan Satay Malaysia.. dia ada mintak dulu, tp aku tangguh, skg, da kelam kabut.. kat umah tokwan aku semua da ada kecuali mak menakan aku kat kedah, hari sabtu ni dia sampai kot.. sampai cni je, aku nak kuar jap, pastu p rumah tokwan..

0 comments:

Post a Comment

Copyright 2010 A Long Road
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger