Cuti aku da nak abis.. tp aku nyer planin xjalan.. ish.. susah gak.. ingat senang.. xpe sabar²..
Pasal cuti aku pulak xmcm cuti sgt.. ye la, baru nak rilex, ader member mintak tlg aku p buat pc maintainance kat MAIK(Majlis Agama Islam Kelantan).. aku dulu penah keje situ.. best n pening kepala.. huhuhu.. ape² pun, aku da xleh rilex² lagi.. baju n barang² byk belum packing.. ari sabtu ni da nak btolak coz dgr cite 6hb da ada lecture(apa da, 7hb cuti balik, Nuzul Quran).. ish.. malas pun ada ni.. sana (KKABR) bukan ada ape.. jgn cite bab kemudahan, cite bab awek da cukup, sana semua balak² yg blaja kat dalam tu.. boring sial.. xleh nak cuci mata.. bab satu lagi, aku ni kaki surf internet.. pergh.. lab computer ada, tp tutup 247.. sedey.. bab lain xyah cite.. tp itulah best KKABR.. semua susah.. comfirm nanti bila dah boleh buat further education kat Sungai Buloh or mana² yg support my studies.. mesti ingat tangga pertama ni.. KKABR!!! hahaha.. cite mcm best je masa tu kot.. biasa la, setiap kesusahan pasti ada kesenangan.. JANJI TU!!! Mcm aku ngan awek tu la kot.. da 6 tahun aku tunggu dier.. entah la aku pun xtahu.. boleh ke tidak.. yang pasti.. 6 tahun still lagi aku ingat kebyakan pasal dier..

0 comments:

Post a Comment

Copyright 2010 A Long Road
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger